Givers

Leeftijd:
14 tot 17 jaar

Ze hebben al redelijk wat ervaring, maar ook voor hen blijft scouting verrassen. Ze krijgen puur scouting voorgeschoteld: uitdagende tochten, grote sjor constructies, complexe stads spelen,… Er is ook ruimte voor grotere projecten.

Samen met de groep een snuifje avontuur realiseren, of uitgedaagd worden door elkaar. Givers moeten zelf keuzes maken en verantwoordelijkheid dragen. Vanuit eigen interesses gaan ze op zoek naar zichzelf tussen soortgenoten.

Er is hier bij de givers ook ruimte om te experimenteren en mee te beslissen in jullie zondag vergaderingen!

Givers gaan tien dagen op tentenkamp en 3de jaars krijgen dan hun bijtotem.

De Leiding

Lars/joviale morsa                                                                            lukas/streepmuis

Brent/ludieke leeuw