Kinder-ouderdag + paskoffer

Deze zondag is niet alleen voor de kinderen, maar ook voor de ouders. We organiseren namelijk onze ouder-kinderdag.  Durven jullie als ouders de uitdaging aan tegen een ervaren scout, kom dan zeker zondag om 14u mee naar de scouts , en laat zien dat je de uitdaging aan durft.  Gelieven jullie zo snel mogelijk in te schrijven, liefst voor donderdag 19 oktober, dit kan via mail ( Groepsleiding@scoutsheusden.be ) of telefonisch ( 0484/96 25 07).

ook komt opnieuw de paskoffer naar onze scouts, hier kan u dan kleren bestellen van onze scouts, maar ook de kleren van de hopper winkel (bv het hemd).
U bent vanaf 16 uur welkom om eens te komen kijken samen met u kind en eventueel te bestellen.
Wat u besteld moet u niet op de plaats zelf betalen maar u krijgt nog een factuur met de kosten allemaal op, als dit betaald is en wij de kleren hebben delen wij deze met plezier uit aan jullie

P.S. Vrijdag 20 oktober is het "Dag van de jeugdbeweging" , laat je zoon/dochter dus maar eens een dagje in hun uniform naar school gaan